Future Group – tiedote oppilaitoksille 10.2.2015

Yleinen

Feb 12

Future Groupin tiedote oppilaitoslisensseistä, koulutusmateriaaleista, Autodesk-ohjelmien tuesta oppilaitoksille ja lisäkoulutuksista opettajille.

Future-tiedote-2015-kuva

Future Group Autodesk Education Newsletter 01/2015

Aurinkoista helmikuuta!

Toivottavasti mennyt vuosi oli teille suotuisa ja menestyksekäs. Autodesk ilmoitti mukavia uutisia oppilaitoksille viime vuoden loppupuolella, kun Autodesk Education -oppilaitoslisenssit muuttuivat maksuttomiksi lokakuussa 2014. Opettajat ja opiskelijat ovatkin jo saaneet nauttia maksuttomista lisensseistä aikaisemmin. Nyt oppilaitokset, opettajat ja oppilaat voivat hakea ja ladata lisenssit samasta paikasta Autodesk Academic Resource Center -sivuston (ARC) kautta.

Toivomme tämän Autodeskin ratkaisun laajentavan entisestään Autodesk-ohjelmistojen käyttöä oppilaitoksissa. Oppilaiden kannalta on tärkeätä saada tutustua ja kouluttautua ohjelmiin, joita yritykset käyttävät. Koulutuksen ja osaamisen merkitys kasvaa entisestään, jotta oppilaat ja yritykset pysyvät kilpailukykyisinä jatkossakin. Tutustukaa rohkeasti uusiin Autodesk-tuotteisiin ja palveluihin, jotta oppilailla olisi täydet valmiudet työelämän tarpeisiin heidän valmistauduttua.  Tutustu ARC:hen ja kirjaudu hakeaksesi uusimmat Autodesk-tuotteet!

Autodesk Academic Resource Center (ARC)

ARC:n kautta voitte siis ottaa käyttöönne haluamanne tuotteet vaivattomasti ja nopeasti. Jotta saatte lisenssit käyttöönne, Teidän tulee ensimmäiseksi kirjautua ARC-sivustolle.  Sen jälkeen kun olette luoneet tunnuksen, voitte hakea lisenssejä haluamiinne tuotteisiin.

Voitte jakaa tämän ohjeen vapaasti kaikille opetushenkilökunnalle.

Opetusmateriaalit ja tuki oppilaitoksille

Future Group Oy on tarjonnut opetusmateriaaleja oppilaitoksille jo yli kymmenen vuoden ajan. Opetusmateriaalit ovat olleet monessa oppilaitoksessa pohjana Autodesk-ohjelmien koulutuksessa. Materiaalit on työstetty yhteistyössä Cadlink Oy:n kanssa, siten että Future Group Oy on vastannut niiden myymisestä oppilaitoksille ja Cadlink Oy koonnut sekä toimittanut materiaalit oppilaitoksille.

Jatkossa Cadlink Oy vastaa kokonaan opetusmateriaalien myynnistä ja toimituksista. Materiaalit tehdään jatkossakin Future Group Oy:n ja Cadlink Oy:n yhteistyönä. Kun teille tulee jatkossa kysyttävää opetusmateriaaleihin liittyen, voitte olla yhteydessä Cadlink Oy:n, Lasse Home +358 50 589 7600. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.koulutusmateriaalit.fi.

Samassa yhteydessä Cadlink Oy ottaa vastuun myös Autodesk-ohjelmistojen tuesta oppilaitoksille ja lisäkoulutuksesta opettajille. Cadlink Oy:n Lasse Home on toiminut yli 20 vuoden ajan CAD-maailmassa mm. kouluttajana ja hän on tehnyt CAD-räätälöintejä asiakkaille. Lasse Homeen vankka kokemus Autodesk-ohjelmistoista takaa oppilaitoksille ammattitaitoisen tuen ja koulutuksen. Tuki- ja koulutusasioissa voitte olla yhteydessä www.koulutusmateriaalit.fi -sivuston tukiosion kautta.

Future Group Oy vastaa jatkossakin uusien Autodesk-ohjelmien ja versioiden tiedottamisesta oppilaitoksille.

Terveisin,

Future Group Oy