Opettajien ja oppilaiden koulutus

Päivityskoulutus opettajille ja oppilaille

Tilaa napakka CAD-päivityskoulutus oppilaitoksen opettajille ja oppilaille AutoCADistä, Inventorista, Fusion 360:stä, Revitistä, 3ds Maxista, V-Raystä tai SketchUpista.

Cadlinkin ja kumppaniverkoston kokeneet kouluttajat tulevat innolla paikalle ja kertovat selkosuomeksi tai tarvittaessa englanniksi, kuinka ohjelmat toimivat.

Voit tilata koulutuksesta puolen päivän, koko päivän tai vaikka useamman päivän version. Koulutuksen sisältö räätälöidään luonnollisesti asiakaskohtaisesti.

Veloitus sisältää aina matka- ja majoituskulut. Hinnat ovat verottomia, joten niihin lisätään arvonlisäveroa 24 prosenttia.

Kiinteät hinnat kaikkialla Suomessa

Puoli päivääKoko päivä
Pääkaupunkiseutu600 e900 e
Etelä-Suomi950 e1250 e
Muu Suomi1200 e1500 e
Etäkoulutus600 e900 e

Koulutuksen yhteydessä tilattavasta koulutuksen pääaiheen oppilaitosmateriaalista saa roiman alennuksen eli oppilaitos saa materiaalista 50 % alennuksen.

Kysy lisätietoja: lasse.home@cadlink.fi tai soita 050-589 7600.