Autodesk-ohjelmistojen oppilaitosversioiden sallittu käyttö

Yleinen

Jan 13

young man at desk in office thinking, contemplating

Oppilaitosversiota ei saa käyttää kaupallisiin tarkoituksiin tai ammattimaisiin tarkoituksiin, kaupallisesti järjestettyyn koulutukseen tai muihin ansaitsemistarkoituksiin, kuten oppilaitoksista yrityksiin toteutettaviin koulutuksiin (yritys- ja yhteishankintakoulutukset). Ainoastaan Autodeskin tunnustamat oppilaitokset voivat käyttää oppilaitosversioita voittoa tuottamattomaan koulutukseen.

Oppilaitoslisenssiä voidaan käyttää ainoastaan tutkintoon tähtäävässä koulutuksessa tai työvoimahallinnon järjestämässä, työttömille suunnatussa koulutuksessa, jossa koulutukseen hakeutuvat ja osallistujat ovat työttömänä tai työttömyysuhan alaisena.

Koulutuksen tilaajan on myös varmistettava, ettei hän tilaa Autodesk-tuotteiden koulutusta sellaiselta järjestäjältä, joilla ei ole asianmukaisia lisenssejä koulutukseen. Kaupallista koulutusta on luvallista järjestää vain kaupallisilla tuotantolisensseillä tai Autodesk Training Center -valtuutuksen saaneilla.